هنگام استفاده و تعمير لوازم خانگي به چه نكاتي بايد دقت كنيد

تعمير لوازم خانگي , تعميراات لوازم خانگي

هنگام استفاده و تعمير لوازم خانگي به چه نكاتي بايد دقت كنيد

۱۲ بازديد

 وسايل خانگي هم ماننند خودمان نياز به توجه و نگهداري دارند براي هر كدام بايد نكان خاصي رعايت شده تا سالهاي طولاني برايتان كار كنند اما مهم ترين نكته اي كه در مورد همه شان صدق ميكند اين است كه در صورت خرابي و ايجاد مشكل نبايد آن را به دست افقراد ناشي و نابلد بسپاريد مهم ترين ويژگي يك شركت تعميرات لوازم خانگي مجاز داشتن مجوز و تعمير كاران حرفه ايست در اين شرايط مطمئن خواهيد بود هم قيمتي كه به شما داده شده منصفانه وو درست است هم قطعات بكار رفته و جايگزين شده ، معتبر و استاندارد است .

تعمير لوازم خانگي
تعمير لوازم خانگي

اما درباره خود لوازم خانگي هم مسائلي هست كه بايد رعايت كنيد :

هنگام جابجايي يخچال به شركت تعمير لوازم خانگي يا هر جايي ديگر هميشه و هميشه انتها و قسمت موتور آن را  پايين و سر آن را بالال  بگيريد .

بعد از جابجايي يخچال و قرار دادن در جايگاه خود تا چند ساعت آن را به برق نزنيد و استفاده نكنيد .

تراز بودن جاي همه وسايل آشپزخانه از لباسشويي تا يخچال و گاز مهم است . اگر زمين آشپزخانه صاف نيس ، از پايه هاي قابل تنظيم استفاده كنيد .

استفاده زياد از پودر لباسشويي موجب مشكلات زيادي ميشود . اول اينكه كف زياد به ماشين فشار بيشتري مي آورد و موجب ميشود انرژي بيشتري مصرف كند دوم اينكه معمولا در صورت استفاده از پودر يا مايع ماشين لباسشويي زياد كف اضافه از محفظه بالاي لباسشويي به بيرون ميريزد . سوم اينكه لباس ها به درستي آبكشي نشده و كف بر روي آنها باقي ميماند.

يادتان باشد هنگام گردگيري پشت يخچال را فراموش نكنيد اگر جاي يخچال در دسترس نيست اين كار را به حداقل دوبار در سال كاهش دهيد .

نكته جالب ديگر اين است كه بر خلاف تصور عموم براي كارايي بهتر و بيشتر فريزتان بهتر است داخل آن پر باشد تا خالي پس اگر فريزتان خالي است چند ظرف آب براي يخ زدن داخل آن قرار دهيد .

يادتان باشد باز بودن درب يخچال و فريزر به مدت طولاني هم موجب اتلاف انرژي شده و هم كارايي دستگاه تان را كاهش ميدهد . اگر يخچال فريزرتان مجهز به هشدار باز بودن درب است به آن توجه كرده و بيشتر از اين مدت درب يخچال را باز نگه نداريد و درب را ببنديد بعد براي چند دقيقه صبر كرده و دوباره درب را باز كنيد .

در انتها بايد بدانيد كه يك شركت تعميرات لوازم خانگي معتبر چه ويژگي هايي دارد :

يك شركت تعمير لوازم خانگي مجوز دار و معتبر بايد در واقع يك نمايندگي مجاز تعميرات لوازم خانگي باشد . و از تعميركاران و كاركنان آموزش ديده و متخصص كه با ويژگي هر دستگاه آشنا است استفاده كند بايد به ياد داشته باشيدد كه هر لوازم خانگي داراي ويژگي خاص خود است براي مثال مسلما آشنايي با نحوه كار كرد لباسشويي جداي آشنايي با ساختار و كار كرد يخچال است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.